På inköpslistan

För tillfället finns det inte särskilt många roliga grejer på inköpslistan, däremot väldigt välbehövliga!
* Hönät
- Det värsta som finns är att behöva håll på och knyta fast hönäten. Hönät är jobbiga som dom är, och varför göra allt ännu jobbigare? Jag hade ett sånt där med ett spänne på förut, men det har försvunnit så vi har fått anv'nda det andra utan spänne..

* Transportskydd
- Dandys transportskydd är helt ologiska.. Jag blir lika förvirrad varje gång jag ska sätta på dom! Det finns liksom inget klart bak och fram och höger och vänster. Så ett par nya, lite mer logiska och lätta att förstå sig på, står på inköpslistan!

* Ofodrad has till regntäcket
- Snart är det tillräckligt varmt för att Dandy inte ska kunna ha vintertäcket i hagen. Det innebär att han måste ha regntäcket på sig, och på det finns det ingen hals. Därför är jag på jakt efter en ofodrad hals (alltså bara halsen). Dock verkar det ungefär omöjligt att få tag på.. -.- Någon som vet vart jag kan hitta det?

* Gummiboots
- som vanligt har Dandy käkat upp sina hagboots..


Kommentarer
Postat av: Cappeli

Måste tillägga en sak på din lista!!!

Va på hööks i fredags, de finns nu de gröna schabraken i dressyr!!!!

2011-03-01 @ 21:44:04
Postat av: Karro Grape

ååh det måste jag ju bara ha!! :D

2011-03-01 @ 21:57:18
URL: http://karrodandy.blogg.se/
Postat av: Cappeli

Köp köp KÖP!!

Fanns som sagt i freags, funderade på öägga unda åt dig. Men tänkte att se lär ju inte ta slut... Hahahaha :)

De creamfärgade va fint oxå

2011-03-01 @ 22:33:16
Postat av: Jenny

Har inte HW ofodrade halsar? Fast de kanske är svåra att fästa på andra täcken?



Angående transortskydd så är mina ifrån Sjöhagen och jag tycker de är riktigt bra!

2011-03-02 @ 08:44:02
URL: http://lilatiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0