Påsktävlingar, igen...

Idag kl 18.00 startade alltså anmälan till den regionala dagen vi har under påsken. Jag och stella gissade lite på hur fort det skulle gå innan det var fullt. Eftersom både Järfälla och Botkyrka har regionala samma helg så tippade jag på att det inte skulle vara sånt jävla tryck, två dagar kanske det skulle ta!
Oj vad fel jag hade!
18.03 var MsvC:1 full...!
I MsvB:4 finns det fortfarande platser kvar iaf, så har jag tur kanske den blir full om två dagar, då hade jag iaf lite rätt :P
Roligt är iaf att det är så många man känner som kommer! Jennie och Lollo ska ju rida Lillen och Gabbe, Barbro ska starta Jissa, Fia kommer med sin häst Panchino (även kallas Pan Pizza!) Emma är anmäld på Helge och Vladi, Elisabeth ska starta Qui, Clara rider Noah och Linnea kommer med Rachman! Även Maria är anmäld, fast till MsvB:4!
Superkul ska det bli!



Folket verkar ju iaf ha koll på att det gäller att "hänga på låset" ;)
Och till er som har anmält er försent har jag bara en sak att säga; ORUTTIS!!


Kommentarer
Postat av: Cappeli

Tror det är många som väntar på få anmäla till lurbo som också har msv b:4 samma dag!

2011-03-16 @ 06:54:05
Postat av: Jessica Eriksson

Gå in kommentera på mina inlägg och följ mig varje dag :) Kram :)

2011-03-16 @ 17:32:46
URL: http://dressyrponny.blogg.se/
Postat av: Cappelli

kul att det finns folk som anmält till eran msv b:4 som inte är kvalade.... optimistiskt!

2011-03-17 @ 18:25:32
Postat av: Karro Grape

jaså? vilka då? ;)

2011-03-17 @ 21:47:35
URL: http://karrodandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0