Orkar inte

Tävlingen gick totalt åt skogen och vi ska försöka få en tid på Ultuna i så fort som möjligt för att röntga ryggen och frambenen, för nu kan han inte bara vara dum! Därefter får vi se vad som händer, jag känner bara att mitt tävlingssug sakta men säkert börjar försvinna..

Nu ska jag ta en snabbdusch och sen möta upp Pellen och åka till v-by stallet. Imorgon ska jag med Erkan på tävling och nästa helg åker vi förhoppningsvis och tittar på en häst - något att se fram emot iaf!

Vad som än händer så är du alltid den bästa <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Verkligen ett klokt beslut att kolla upp ponnyn på klinik och se vad eller om det är något större problem, skönt med personer som kan vara kloka och bry sig om ponnyn mer än tävling, du är en förebild!

2011-05-07 @ 21:28:38
Postat av: Cappelli

Lämpligt att kolla upp! Den är ju trasig för jämnan din lilla söta ponny... Tråkigt...

Lycka till :)

2011-05-07 @ 22:06:27
Postat av: Anonym

Visst har ni röntgat ryggen tidigare? Vad visade bilderna då?

2011-05-08 @ 12:39:24
Postat av: Karro Grape

Anonym 2: Ja vi röntgade honom i december 2009. Han hade förändringar i ryggen redan då, så det har vi ju vetat sen dess, men det jag vill veta nu är om det har blivit värre!

2011-05-08 @ 21:11:09
URL: http://karrodandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0