Lite frånvarande..

Uppdateringen har överlag varit ganska dålig sista tiden.. Men jag har haft lite för mycket att göra på lite för lite tid helt enkelt. Dock har jag inte särskilt mycket den här veckan så då blir det förhoppningsvis bättre!

Dagen till ära började jag och mami med att åka ut till Hööks där vi skulle kolla efter ett ländtäcke i fleece men kom därifrån med ett par stigläder (har ju haft ett par vanliga bruna till men svarta sadel.. läckert!). Tog även en sväng förbi in på Horze där det köptes ett par sporrar. Därefter åkte vi vidare till Sthlm ridsport. Där hittade vi ett fleecetäcke med gjordar till Royne från Amigo och en vinterjacka till mig från Equipage! Fleecetäcket gick loss på 300 riksdaler och jackan på en tusenlapp!

Åkte, som planerat, vidare till stallet efter det och tog en promenad med Roynis tillsammans med Maria och Fanelia :) Gjorde klart allt i stallet och sen bar det av hemmåt igen.
Nu ska jag snart starta dagens egna träning, vilket innebär ca 40 minuter på crosstrainern och lite styrketräning. Det är ju tyvärr inte bara min fina häst som behöver komma i form, utan även hans pilot!

Min fina fina häst <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0