8/9 2011

Idag var charmtrollet himself i farten igen..
Alltid lika kul att komma till stallet och upptäcka att hästen har skitit i vattenkoppen, krubban OCH vattenhinken..! Härlig grabb han är den där Royne!

Vilodag stod på schemat idag (jäkla tur det eftersom jag lyckades glömma mina stallkläder i skåpet i skolan.. och ja, jag bär med mig dom varje dag eftersom jag aldrig orkar byta om innan jag ska åka hem.. Men mina klasskamrater har vant sig! ). Vi började iaf med att prommenera utomhus i typ en kvart och han var verkligen på tårna! Så efter en stund gick vi in och skrittade 15 minuter i ridhuset och sen gick vi ut igen. Då var han mycket lugnare, så då gick vi 20 minuter till.
Imorgon ska han dock ridas igen! Och jag slutar jättetidigt, vilket är alldeles perfekt eftersom jag ska med mina kära vänner på Håkan på kvällen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0