Dag 10 - 10 saker du inte visste om mig

1. Jag har spelat basket under flera år när jag var yngre! Tror jag höll på i typ 6 år. Har även gått på dans, fotboll och simning.

2. Jag är totalt värdelös på Engelska, men lyckades ändå klara av både Engelska A och B med VG!

3. Mina naglar blir blåa när jag fryser om händerna, men resten av händerna klarar sig bra.

4. Jag har ett otroligt läckert ärr på ryggen efter att MusseMustang tog sig en mumsbit för något år sedan när Grape spännde sadelgjorden..

5. Första gången jag "tävlade" Märke 2 på lilla Power hoppade vi över dressyrstaketet 12 gånger! Då var han 4 och jag var 11. 2010, alltså 6 år senare, vann hann lektionsmästerskapen kat B med Pernilla.

6. Min allra första vinst var när jag och Dandy tävlade La för första gången. Innan det hade jag faktistk bara fyra "riktiga" placeringar (en på Joy, en på Theo och två på Jack).

7. Jag har världens sämsta morgonhumör. Trots det så går jag hellre upp kl halv 6 än halv 8.

8. Jag har en till blogg, men en personlig sådan som är lösenordsskyddad. Den är det bara mina närmsta vänner som har lösenordet till (vad jag vet iaf.. haha).

9. Min vänsterhand är totalt invalidos.. jag kan iprincip inte göra någonting med vänstern!

10. jag lyssnar i princip på all sorts musik, alltså verkligen allt! Min spotify lista innehåller allt från Melissa Horn och Magnus Uggla till Guns N' Roses, The lonley island och David Guetta!


Kommentarer
Postat av: Jessica Eriksson ( Brave Heart )

Hej :)



Vilken fin blogg du har. :)



Kolla och följ min blogg. :D



WWW.DressyrPonny.blogg.se



Kram Jessica

2011-09-21 @ 14:59:33
URL: http://dressyrponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0