Vilodag

Idag har det varit 100% vilodag för alla hästarna, både Laban och Royne och övriga "jobb-hästar" vilade efter helgens SM. 
Laban fick ledas 45 minuter på eftermiddagen. Hade egentligen tänkt skritta, men jag hann helt enkelt inte. Skulle nämligen med Kennie på valpkurs redan vid 18. Så då fick det helt enkelt bli så. 
Jag åkte dock tillbaka till stallet efter valpkursen för att rykta båda hästarna, och då passade jag även på att ta en promenad med Roynis. 
 
Valpkursen med Kennie gick iaf riktig bra, ett riktigt A-barn är vad hon är! :D 
Imorgon är planen att rida Royne. Skulle egentligen ha ridit lektion för Emma, men vi fick inte ihop det med tiden så det får blir en annan gång. Laban ska skrittas också hade jag tänkt. :)
Dagarna blir långa, men det är det värt för det är ju så himla kul! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0