10/12 2012

Jobbade till 15 och så red jag Royne efter det. Hanvar riktigt jobbig i början, vilket inte är så konstigt då han vilade fredag och lördag och mest skrittade igår. Tidigare under igångsättningen har jag ju bara ridit max 10 minuter, men idag ökade vi på lite till eftersom han var så jobbig. Jag kände att jag var tvungen att få igenom det idag, annars kommer jag ha samma känsla imorgon också.. 
Efter en stunds arbete fick jag dock igenom honom, och han känndes ganska fin. Dokc blev han lite tjurig stundtals.. men jag vet inte om det är så att han har ont eller om han bara tyckte att jag pressade honom lite för hårt.. Återstår att se imorgon! 
 
Maria red Laban idag och ska göra det imorgon också. Så jag ska bara rida Royne imorgon bitti, vilket innebär en liten sovmorgon för min del. Inte helt dumt om man säger så :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0