Om dygnet ändå hade fler timmar..!

Mina två senaste dagar har sett ut som följande:
06.30 - uppstigning
07.00 - åka mot Lejondal
09.00 - rida min fina häst
11.00 - åka från Lejondal till Hogsta
12.00 - börjar jobba
19.00 - åker hem

Detta innebär alltså att jag har varit ledig två förmiddagar, men istället för att vara hemma och sova ut (fast lite sovmorgon blev det ändå, eftersom jag går upp 5 annars..) så har jag varit och ridit på min fina fina häst! Men det är det värt,och det var ju jag själv som valde att göra såhär med min ledighet den här veckan (alltså ta två halvdagar istället för en heldag för att kunna åka och rida två dagar istället för bara en). Jag har även ridit Laban båda dessa dagar, men båda hästarna får egna inlägg om en stund.

Igår var bästa bästa Fantastic Four här och det bjöds på middag, skitsnack och massa skratt som vanligt! Och på onsdag åker vi mot Falsterboooo!

Kennie är ju med mig i stallet hela dagarna och hon sköter sig riktigt bra! Hon och Vilja (Claras valp) leker non stop, och idag delade de dessutom sovfilt..!

Följande dagar fram till Falsterbo ser ut såhär:
Fredag: jobb 06-17, rida Laban. Royne vilar så jag behöver inte åka ut.
Lördag: Jobba 08.30-17. Åka till Lejondal och rida ut på Roy
Söndag: Jobba 06-17. Åka till Lejondal och rida lektion på Royne
Måndag: Jobba och åka till Lejondal och rida Royne. Vet inte hur det blir med Labis, beror på Clara :)
Tisdag: Jobba och antagligen åka och rida Royne om jag får ihop det med tider!

Jag önskar verkligen att dygnet hade några extra timmar ibland, för jag hinner verkligen inte med mycket mer än att jobba, rida och sova! Men det är väldigt kul, så jag klagar inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0