The skrittmaskin

ibland känner man sig verkligen som en riktig skrittmaskin! Idag car det dock bara en häst att gå på långpromenad med, men de senaste tre dagarna har jag prommenerat fem varv runt ensta. Och det är alltså bara de som ska på långprommis, sen har vi också de hästar som ska skrittas fram och av för hand.. Men jag klagar inte, gratis motion är väl aldrig fel ;)

Laban vilade idag så jag tog en prommis med honom på kvällen och sen fick han äta gräs :)
Royboy har skött sig bra idag. Han hade varit lite spänd i början men blivit mycket bättre mot slutet. Nina skickade även en film på honom och det såg riktigt lovande ut! Imorgon bitti ska jag ut dit och rida på honom. Ska bli jätteroligt, jag saknar honom ju!!
Nu är jag helt slut, så tänkte ibta sovläge snart. Morgondagen bjuder alltså på en tripp till Lejondal pp morgonen, jobba från 12, rida Laban och sen på kvällen kommer mina fina vänner hit på middag! Bra dag med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0