Hello!

tog stallet imorse och red pärlan. Han var inte alls med i matchen idag, så antagligen åker han till Nina redan imorgon. Pga flera olika anledningar så känns det skönt att skicka honom dit!
Var en sväng på överby och kollade på tävlingar, och kennie gjorde sin debut som åskadare på dressyrtävling - och det med bravur!

Imorgon börjar jag jobba på riktigt! Hej då sovmorgnar, ledig tid och långtråkighet! Nej men det ska faktiskt bli roligt! Dock är morgondagen väldigt lugn eftersom både qui och vladi är på tävling i gnesta, så jag har även hand om laban :) han är ju nästan lika gullig som pärlan ;)
Nu ska jag sova. Gonatt och ha ett bra liv! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

När ska han till vet nästa gång?

Svar: inget nytt besök planerat ännu, vi ska se hur han är nu efter igångsngsättningen!
Karro & Royal

2012-07-01 @ 09:56:31
Postat av: Fredrika Källström

SV; Ja, tack! :D Jomen vi satsar på div 2 i höst, a3 o a4 tror jag det är. efter sommarvilan så är det tänkt att vi ska gå in på fler krumelurer osv. han plockar mycket i lb på sin stora gång, har svårare att korta sig = svårare att kliva åt sidan.. så vi har jobbat "små steg" som förberedande! :) Innan det sitter är det ingen ide, för då stövlar han och alla bogar bara iväg åt något håll ;)

Svar: Härligt!! det kommer säkert gå superbo! tvivlar int een sekund! :D
Karro & Royal

2012-07-01 @ 19:15:20
URL: http://tavlingsduon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0