torsdag

Har hunnit med två vändor ut till stallet idag - en i förmiddags och en nu på kvällen. Eftersom han fortfarande inte får gå i hagen så får det bli så.
Hann även med en power walk på eftermiddagen. Igår knatade jag och Frida 1,3 mil, men dagens runda blev något kortare (8km). Dock kontrade jag det med att köra lite intervallträning. Varvade mellan att jogga och gå, och när jag joggade körde jag intervaller mellan lyktstolparna!
 
Imorgon åker jag till landet och blir borta till på söndag. Ska faktiskt bli skönt att åka dit, även om jag såklart kommer sakna min häst! Hinner dock dit imorgon bitti, sen hjälper Maria mig på lördag och så åker jag dit när jag kommer hem på söndag igen :)
 
Dreamteamet efter prommisen igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0