Effektiv förmiddag

Kanske ska sätta igång och skriva lite igen? Vill ni det, eller är det bara bortkastad tid för mig? ;)
Ett inlägg o min fina häst är på gång iaf!
 
Klockan är nu 12 och jag har under denna förmiddag hunnit med:
  • Ta sovmorgon. Gick inte upp fören klockan var 7.30!
  • Gjort klart allt i stallet. Mamma borstade medan jag mockade och sen skrittade hon ut på Royne med mig och Kennie gåendes brevid.
  • Kört ett pass på gymmet, som bl.a innehöll 22 min på löpbandet! Så glad över att foten äntligen pallar att springa igen! Att jag sen har ganska ont efteråt är ett annat problem, men ska försöka åka till läkaren i nästa vecka. 
Nu har jag hunnit duscha och ska snart bege mig upp till Vällingby för att fixa lite grejer. Sen ska mami och jag åka till Hööks eftersom hon behöver nya stigläder till min sadel.. Nu får hon göra två babyknutar och ha på sista hålet för att nå ner hehe. Men jag är ju inte så förvånad eftersom jag själv har på sista hålet.
 
Återkommer kanske ikväll med inlägget om pärlan och vad som händer där! 
 
 
Queen får stå för dagenss bild.. Undrar hur den hästen lyckas göra så fint med sin flyghuva.. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi vill läsa :D

2013-06-17 @ 11:01:28
Postat av: Karolina

Kör igång bloggen tack! Gillar din blogg!

2013-06-19 @ 14:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0