Alltså..

Det är redan fredag imorgon?! Vart fasen tar veckorna vägen???

Idag har jag jobbat som vanligt, vi hade det lite kaos på förmiddagen. Men som jag brukar säga "ordning är för idioter, genier behärskar även kaos". Vi brukar nämligen vara tre större delen av dagen på torsdagar, men idag var erkan och jag ensamma plus att jag skulle ha en privatlektion. Men vi hann! När klockan slog lunch så var allt färdigt. 

Jag kom hem för en halvtimme sedan eftersom jag Efter jobbet åkte och red QD. Han travade som ett jehu, men hade lite svårt att få till bytena. Jag tror att han blev trött på slutet, för han tog i så han höll på att spricka i traven! Han har dessutom börjat förstå passage-tänket ordentligt nu, så han vill helst springa i passage hela tiden! Han är så ambitiös, och så gullig :)
Medan QD fick torka så longerade jag raggan på utebanan. Måste säga att den hästen är sjukt väluppfostrad! 

Imorgon väntar en dag på jobbet såklart. Sen är det helg igen. Önskar jag hade kunnat se clinicen i Globen imorgon, men hästarna slutar inte skita bara för att det är clinic i Globen! Men på söndag blir det en heldag där! Erkan och jag tänkte vara i annexet från öppning, se lite dressyr, shoppa lite mer.. Typ så! 

Nu ska jag sova! Klockan står på 06.03 imorgon bitti. 


Jag red faktiskt på kandaret idag, vilket jag inte har gjort sedan tävlingen i september! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0