En helg senare

Söndag eftermiddag, och dags att sammanfatta även den här helgen. Det blev inte riktigt som planerat, då jag som sagt fick hoppa in och jobba igår. Var på jobbet 7-10, sen åkte jag till Hogsta och red QD. Planen var att vi skulle rida ut, men regnet vräkte ner så det gick bara inte. Hade jag inte haft så bråttom tillbaka till jobbet så hade jag kunnat vänta lite med hopp om att det skulle sluta. Nu var det ju som det var så jag fick helt enkelt rida ett pass i ridhuset. Ska skriva ett eget inlägg om honom lite senare.
Åkte sen tillbaka till jobbet och var där 12.30-15.30.
 
Igår kväl var vi i Österskär på 50-års kalajs. Hade en supertrevlig kväll med väldigt fina vänner!
Observera att jag och Carro står i trappen för att bli jämnlånga med Frida och Pellen..!
 
Idag tog jag sovmorgon och gick upp vid 11. Fick lite brådis då vi skulle på födelsedagslunch hos mina kusiner vid 12.. Har efter det hunnit med en vända på gymmet och planerar att ge mig ut på en joggingrunda om en liten stund. 
Imorgon är det jobbet som vanligt. Tror att jag börjar kl 9 (Kanske bäst att kolla upp det hehe..), så då hinner jag till gymet på morgonen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0