Mera ridning

När jag precis skulle åka hem från jobbet så frågade Annie om jag ville rida med 17.30-gruppen. Det säger man ju inte nej till! Dock hade jag lovat mamma att skjutsa henne från tunnelbanan, så jag fick skynda mig hem och lämna mamma och Kennie och sen tillbaka till stallet.
Jag fick rida på jättestora Elton. Jag har ju vant av mig lite vid dragit där jättehästarna ( sen Roy kom till ridskolan så har jag bara ridit på lilla theo, lilla Missan och lilla QD)
Elton var trevlig, otroligt schysst och ganska fin. Dock blev han gärna lite hög och spänd i formen, men vi gav oss ut på galoppbanan och då spände han av lite. Det var iaf väldigt kul, och framför allt så tycker jag det är väldigt roligt att vi faktiskt har så fina ridskolehästar!

Vi hade en supermysig skrittur innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0