Godmorgon vänner!

Lördag idag. Så skönt med fredag igår, och jag spenderade min fredagskväll i soffan, bästa! 
Jag ska snart hoppa upp ur sängen och gå ut med Kennie på långprommis i snöstormen. Sen ska jag ta en tur till gymet för att avsluta dagen i stallet där vi ska göra iordning inför morgondagens klubbtävling. Jag ska passa på att släppa theo i ridhuset så han får springa av sig lite spänningar. Han var ju så himla spänd i onsdags, antagligen för att de inte kan vara i hagen lika mycket som vanligt (vattenkopparna fryser om vi har alla ute samtidigt, då de får vara ute i två omgångar) och att när de väl är ute så står de mest still för att det är så knöligt i marken. Så han ska få rejsa loss lite spänningar ikväll så hoppas jag att han känns bättre imorgon! 


Såhär mysigt såg det ut igår morse när vi hade släppt ut alla hästar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0