Trestuds och sjukling

Förkylningen håller i sig och har so far blivit värre och värre. Inte kul. 
Jobbade ju kväll igår och hade trestuds med alla hoppgrupper. Det gick oväntat bra och var riktigt roligt. Det underlättar ju när eleverna gör precis som de ska och alla hästarna sköter sig exemplariskt. 

Idag har jag ju jobbat vanlig dag, alltså 7.30 till 17. Dock fick jag en mindre trevlig överraskning när ingen annan dök upp vid halv 8 imorse. Det visade sig att Chris var sjuk och anette börjar ju inte fören en timme senare och hade dessutom fastnat i köer påväg till jobbet. Men det gick bra ändå, det gör det ju alltid! 
Longerade Elton efter lunch och han var riktigt duktig. Han har börjat lägga på sig lite runt magen nu, så då ska det bara börja byggas muskler också. 
Hoppade ridningen efter jobbet och åkte hem och la mig i soffan istället. Ber till gudarna att jag ska må bättre imorgon, pallar inte vara sjuk längre.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0