Inte på topp

Om jag var på topp i helgen, så är det precis vad jag inte har varit den här veckan. 
QD gick okej i måndags, inte superbra men ändå ok. Igår skulle jag rida ut på honom. Sa till Chris innan att han är den snällaste häst som gått i ett par järnskor. Men så fel jag hade.. Efter halva vägen fick jag hoppa av och leda hem honom. Helt crazy var han. 

Idag red jag lektion som vanligt. Dagens häst (eller ponny kanske?) var Ester, en nykomling hos oss som är fem år och väldigt tunn. Kände mig verkligen som en bjässe på den lilla hästen. När jag dessutom rider som en kratta kan jag inte annat än tycka lite synd om djuret som måste släpa runt på mig. Blir så himla besviken på att jag liksom inte kan skärpa till mig och bara rida ordentligt. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0