Riktigt dåligt faktiskt..

Red Gode Gud igår på lektionen. Han kändes helt slut i kroppen efter tisdagens bus i snön, men vad hjälper det när huvudet går på högvarv deluxe.. Slutade med att vi visade alla cirkuskonster vi kunde och en tårta var inte långt borta.. 

Ny dag nya tag idag. Red cappi på lektionen och det gick riktigt dåligt. Varför? För jag kan verkligen inte rida. Det som gör mig så frustrerad är att jag har tamejfan ridit i 15 år, och trots det kan jag inte rida om jag inte får dra i tygeln. Och vad är det för ryttarkänsla? Har man inte hittat känslan på femton år, trots att man ridit iprincip varje dag i hälften av dessa år, så kanske man borde fundera på vad man håller på med och om det är läge att byta sport.. 

Nej, nu ska jag sova bort min frustration och ge mig ut och springa imorgon bitti - det är ju mitt sätt att tackla motgångar och dumma tankar! 

Efter Godes cirkuskonster stod lillfingret åt ett eget håll.. Tur det var bättre idag. 

Kommentarer
Postat av: Sophie och Louise

Men Karro... Du rider ju hur bra som helst! Ge inte upp! Bara för att du hade en dålig dag så betyder inte det att det bara ska gå dåligt när du rider!

Keep going!

2015-02-06 @ 18:30:57
URL: http://www.solryttare.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0