Jag är ju ett geni!

Även jag har mina ljusa stunder..! 
Vi har ju en hel del hästar som har vattenhink eftersom de inte dricker ur vattenkopparna. Jag börjar tröttna på alla dessa hinkar, och idag kom jag på den briljanta idén att lägga lite krafft i capriccios vattenkopp och fylla upp den lite grann. Sen tryckte jag på den medan han stod med mulen i - efter det fattade han precis hur den funkade! Bye bye vattenhink! 
Chris provade sen hos några hästar till. Gode Gud fattade direkt och Maya var lika klok hon. Dani och rodness var lite mer tveksamma, men med lite träning kommer de också vara med i matchen snart! 
Herregud, ibland glänser jag verkligen till! :D 
May-lis var en klok Madame hon! Att vi inte har kommit på det här tidigare?! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0