Ledig

Idag har jag som sagt varit ledig, men förmiddagen spenderades hos hästarna på färingsö. 
Jag och Lollo red ut på Wappe och gabbe. Lollo trodde inte vi skulle ta oss runt hela vägen då båda hästarna kan tycka det är lite läskigt att gå först. Får väl erkänna att vi hade lite problem och fick byta väg någon gång, men runt kom vi och tillbaka alla fyra tillsammans! 😄 

Pysslade lite med C också och gav honom mat. 
Övriga dagen har jag spenderat hos M och p för att hänga med Kennie. Imorgon blir det Kersö hela dagen och sen ska jag till färingsö på vägen hem. Det ser ut som att det ska vräka ner regn hela dagen.. Men regnar det inte allt för mycket så kan jag rida på kvällen ändå! Lite regn har ingen dött av 😄



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0