Produktiv förmiddag

Klockan är halv ett och jag har redan bockat av tre saker på dagens to-do-lista. 
Var hos naprapaten på Ekerö kl sju imorse. "Det finns en del att ta av om man säger så.." Hehe ja jag har ju aldrig påstått att kroppen känns jättemjuk direkt. Just nu känner jag mig helt överkörd, men det blir ju bättre! 
Åkte till Kersö efter det för att kolla av läget lite bara inför när jag ska jobba i helgen. När jag ändå var på öarna kunde jag ju lika gärna passa på. 
Därefter åkte jag och hälsade på hästisarna, Annie och Lollo på färingsö. Kilade när de red och sen rullade jag hem till mina föräldrar. 
Nu sitter jag på tunnelbanan på G in till la stada. Ska lämna in ett par ridstövlar som ska lästas ut i foten. 

Gabbelito 
Schockemöhle får åka tunnelbana för första gången ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0