Heldag

Jag skulle bara åka förbi stallet en sväng i förmiddags för att lämna lite saker, men jag blev visst kvar till halv tre... Och på den tiden var jag knappt inne i stallet?! Eller jo, jag hälsade på Joppis en snabbis, men annars såg jag knappt en häst.. 
Har hunnit handla mat och nu ska jag vara en riktig wifey och både laga matlådor och städa lägenheten! Dock har jag nu fastnat framför världens mysigaste program - "Heja Sverige". Hur gosigt är det inte?? 

Nej, nu måste jag sätta lite fart. Kommande vecka består av jobb som vanligt. Rider lektion onsdag och fredag och på söndag ryktades det om tävling för Lollo och Gabby! Skönt med en, förhoppningsvis, lite lugnare vecka. 


Har börjat städa iaf.. Ett steg i rätt riktining! #hatarattstäda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0