Städning

Så var denna tisdag till ända. Vad har vi sysslat med senaste två dagarna? Städat, städat och städat lite till. Vi har tömt more or less hela loftet på onödigt skräp som bara har samlat damm. Två dagar har det tagit och en hel container lyckades vi fylla. Skönt iaf att det är gjort nu! 
Två lektioner har jag hunnit ha såklart, vilket har gått himla bra. Det är så roligt att se de eleverna som man har fått följa från det att de satte sig på en häst för första gången, till nu två år senare. 

Efter jobbet blev det en sväng till gymmet. Har inte varit där på typ 2 veckor nu då jag ju har varit sjuk, men nu är jag back on track! Hamnade i telefon på vägen hem, och precis när jag lagt på så ringde mamma och skulle chit chatta lite. Så nu har jag precis ätit middag och duschat! ;) 
Imorgon är det onsdag, om nu någon skulle ha missat det. Börjar jobba halv sju, men har kennieleverans kvart i sex -.- 
Jaja, lektion är det iaf och sen tänkte jag klämma in ett gympass efter det! 


Allt skit skulle bort 😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0