Fullt ös!

Årets utan tvekan bästa dag - Stalltömning och betessläpp! 
Första gänget hästar och ponnyer åkte idag och resten åker imorgon. Så vi hat ägnat dagen åt att tömma stall och högtrycka. Fortsättning följer imorgon, men redan idag var lilla stallet färdigt och imorgon hat vi extra personal på plats. Så skönt! 

Jag var hos jasper på kvällen. Han vilar ju så jag mockade, borstade och så hick vi en liten promenad. Han går med öronen spetsade framåt och spanar på allt, men han skulle ju aldrig hitta på dumheter! Dock tror jag att jag kanske får jogga honom lite till helgen.. Han är riktigt pigg redan nu! Han har ju vilat så här förut av olika anledningar ( tappade skor, vrickade sig i hagen och diverse sår och skavsår) men aldrig blivit såhär pigg. Jag antar att det beror på att han går ensam i hagen nu. Annars leker ju han och love rätt ordentligt med varandra, men nu är han som sagt ensam och står då mest still och samlar energi. 



Tur man har lång hals så man kan hälsa på damen på andra sidan! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0