"Hoppning"

Tyvärr så regnade det ju hela förmiddagen, vilket innebar att vi inte kände någon större lust att hoppa på galoppbanan. Istället skulle vi hoppa lite studs i ridhuset. 
Jasper kändes helt okej när jag värmde upp. Efter en liten paus skulle vi börja hoppa. Vi hade då bara ett hinder på långsidan på knappa 50 cm. Ellen började hoppa och så kom jag efter så att de fick rulla på. Jasper hoppade snällt utan några som helst problem. Men det blev ett språng och inget mer.. När ellen skulle komma på andra gången så råkade Collin tappa henne efter hindret. Så hon åkte i backen och sen var vi färdighoppade för idag.. 
Så ja, jasper fick ledas på en liten promenad istället. 
Imorgon rider vi egentligen lektion men jag tror att jag måste ta jaspero när jag ska rida ut med Storhästgruppen. Orkar inte springa med dem.. 🙈 plus att han sen går med s4 på kvällen. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0