Mygginvasion

Jasper fick springa som täthäst när jag red ut med Storhästgruppen idag. Han tycker verkligen det är toppen att få springa först och hålla koll på alla andra hästar. 
Dock var vi helt invaderade av mygg, och jasper är inget stort fan av flygfän.. Han tycker faktiskt det är vidrigt. Så vi hade lite problem varje gång vi var tvugna att stanna och vänta in de som hamnat på efterkälken. Men det gick bra och han är ju snäll som ett lamm! 
Imorgon är det ju egentligen lektion, men varken pellen eller pillan är på plats imorgon så jag lär nog inte rida. Dels hade vi ju tänkt att rida ut och hoppa den här veckan, och det gör jag kanske helst inte själv. Sen blir det kanske lite ovärt att annien ska stå i ridhuset för att bara hjälpa mig när vi redan är kort om folk och har lite mycket att göra ;) jaja, det reder sig! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0