Tisdag

Jasper han chillar på han. Han tar livet med ro i hagen, oavsett kamraterna är där eller ej. Han äter gräs i lugn och ron och kommer som skjuten ur en kanon när man ropar på honom! Gullis. 
Han är pigg som attan när vi går på promenad, men snart är det förhoppningsvis slut på vilan. 
Jag själv jobbar på. Vi är verkligen inne på slutspurten nu och alla börjar nog känns att semester är välbehövligt. Igår och idag har jag, Ellen och chipsen mockat ur hela högra hagen. Det tog tid och var så jävla jobbigt, men nu är det gjort! 
Efter att jag varit hos jasper åkte jag tillbaka till ridskolan för att städa ur mina grejer ur vårt omklädningsrum. Man kan säga att jag tagit rätt mycket plats där uppe.. Med ny kollega och grejer kanske man ska visa sig från en något bättre sida åtminstone i början! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0