Klantarsle

Jasper gick faktiskt riktigt bra igår när vi joggade lite. Fint framme för skänkeln och kändes riktigt positiv och glad! 
Någon tur ut till Tessan och Sul blev det dessvärre inte så jag inte alls mådde bra på kvällen.. Tror tack och lov bara att det orsakades av för lite sömn då jag redan idag mådde prima igen. 

Idag var tanken att jasper skulle gå sin första lektion på ett par veckor. Vad tror ni klantarslet gör då? Jo men drar av sig en sko och blir halt såklart.. Ibland önskar jag att jag kunde Linda in honom i bubbelplast! Tur i oturen att hovslagare Lotta kommer på onsdag. Får hålla tummarna också för att hältan bara kommer från den förlorade skon. Skor har han ju tappat förr, men han brukar inte bli halt av det... Men jo, den här gången är det bara av skon han är halt!! ✊🏼


I vårt personalrum är humorn på topp! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0