Vårfest

Vår klubb anordnade idag en vårfest för alla medlemmar. Det hela avslutades med lite hästuppvisningar, där duellhoppning var först ut och som Grand final red vi några ur personalen en liten kadrilj. Det blev tillslut jag, pellen, Pernilla och Lollo som ställde upp på detta, as usual ;) 
Vi hade missuppfattat tiden lite, så när hoppgänget gick in i ridhuset hade hi inte börjat rida fram ännu.. Men vi fick köra en liten speedframridning och sen red vi igenom programmet en gång. Vi hade dessutom gjort gigantiska kransar som vi hade runt hjälmarna.. Dock var min lite stor så den åkte ner och hängde runt halsen under hela framridningen.. 
Jasper kändes iaf riktigt bra redan från början och var inte arg en enda gång! 
Väl inne i stora ridhuset var det betydligt mer folk än vad jag hade väntat mig. Jag hade ingen aning på hur jasper skulle reagera på det, men han verkade älska uppmärksamheten och tog tillfälle i akt att flasha lite extra! 
Kransen satt kvar hela tiden, dock kan jag erkänna att jag inte såg ett skit av vart jag red..! 
Själva programmet gick bra, framförallt traven där vi ändå var ganska synkade. I galoppen var jasper lite för snabb för de andra så det blev lite knasigt, men i det stora hela blev det nog ganska bra. 

Känns skönt att veta att han är så obrydd även i situationer som denna. Liv och rörelse, hög musik och applåder. Han tar det bara på ett positivt sätt och blir lite extra taggad! 

❤️❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0