1/12 2009

Första december! Tjoho! 17 dagar till jullovet och 23 dagar till julafton!

Longerade ju Dandy idag. Först longerade annie honom lite så fick jag stå med henne på mitten och se. Jag har ju aldrig longerat "på riktigt" förut, det har ju alltid någon annan gjort åt mig ;)
Det var iaf inte så himla svårt som jag trodde och dandy var väldigt lugn. Eftersom jag inte riktigt vågar säga till honom ordentligt så lyssnade han ju inte särskilt bra i början, men annie sa åt mig att visa redan på marken vem som bestämde så han hade respekt för mig sedan när jag ska sitta upp på honom igen.

Han ska longeras imorgon också. Vet inte om det blir jag eller annie som tar honom. Jag känner mig inte riktigt säker på det där än så jag tänkte först att jag skulle ta honom i morgon men att annie skulle få hålla ett vakande öga på oss men hon kunde inte vara där på morgonen. så vi får se hur det blir :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0