12/12 2009

Idag blev det en promenad med Dandy i skogen tillsammans med annie och Dw. Dandy fick ett hårt slag i skallen innan och sen var han jättelugn hela tiden! haha nejdå. men han var supersnäll verkligen, studsade bara lite två gånger. Vi gick hela rundan för att dom skulle få komma ut en lite längre sväng.
Skönt att man fortfarande kan gå ute utan att det är alldeles stelfruset. Vägarna i skogen börjar ju frysa lite men eftersom dom varit så extremt leriga så har dom blivit riktigt bra nu när det är lite fruset.
Nu har det ju dock snöat större delen av eftermiddagen så vi får se hur länge till man kan gå ute utan att det blir halt.
Imorgon blir det nog en promenad i ridhuset. jag vill inte gå ut med honom själv opch det är så jäkla stressigt i stallet imorgon eftersom det är julshow kl 3 :)
Men vi ska ha programträning på morgonen så jag ska var i stallet kl 06.00 eftersom jag ska rida Jack 6.45. Så då hinner jag gå med Dandy efteråt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0