17/12 2009

Det blev en snabb liten tur med Dandy idag.
Promenixade först en stund och sen fick han springa på lina. Han har blivit så sjukt mkt lydigare.
Övade mycket lydnad med honom. Vi ha rinte riktigt lärt känna varandra "muntligt". Vi har hittat varandra från ryggen och så, men inte riktigt från marken ännu. Inte så konstigt då jag inte jobbat honom så mycket från marken.
Hann int ehålla på med honom sålänge då jag skulle rida Hannahs ponny Frida också, då hannah skulle sitta barnvakt :) mkt fin liten pålle måste jag säga ;)
Fast inte lika fin som Prinsen förståss!
Imorgon ska annie ta hand om dandy eftersom jag har julavslutning och måste sne ta mig iväg för att inhandla lite julklappar. Har inte köpt en enda än ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0