21/12 2009

Tine (hovslagaren) var på plats idag så nu är dandy utrustad med nya skor, snösulor fram och broddar runt om. Och han invigde sin nya utrustning med att rejsa runt lite i hagen ;)
Gick med honom en halvtimme först idag. Sen fick han gå ut i hagen en sväng och sen blev det 35 minuters longering. när jag skulle ta in honom från hagen så ville han absolut inte komma in. han hade säkert skitkul där ute :P Han pep till och sprang iväg såfort jag kom nära ;) men eftermycket om och men så fick jag tillslut in galningen.
Han lyssnade inte riktigt lika bra idag som han gjorde igår. Men han drog iaf inte iväg så mkt idag ;)
Imorgon tar annie hand om prinsen eftersom jag inte hinner :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0