29/12 2009

Longering stod på schemat idag (som vanligt.. ).
Först longerade jag och sen tog annie över. Han blir så himla fin när annie håller på med honom!
Filmade också idag så vi får se om jag orkar slänga ihop någon film att lägga upp ;)
Det är kul att se att det är så stor skillnad på Dandy sen vi började med det här, men det börjar bli lite väl långtråkigt nu.. Och jag som blir så fruktansvårt yr för ingenting ;)
Dock har dandy ömmat lite i ryggen sista två dagarna. Långt ifrån lika mycket som det var innan han behandlades, men fortfarande lite..
Imorogn ska han eventuellt få löshoppas lite. Vet dock inte när eller var eller så ;) Det är ju kurser och så hela dagenså jag vet inte när det tänktes tryckas in. men men ..;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0