30/11 2009

Eftersom det är måndag idag så tog annie hand om dandy. Hon hade longerat honom och han hade varit superfin!
Vanligtvis brukar han springa runt som en galning och bralla av sig först men idag hade han börjat arbeta på en gång.
Tandläkaren var ju ute idag också och passade på och kolla Dandy. han hade sagt att det läkte fint i munnen på honom.
På fredag kommer Micke (kiropraktorn) ut och känner och klämmer på honom. Då följer även en veterinär med så då kan hon kolla på honom om det behövs också.
Annie hade pratat med micke idag och han sa att eftersom Dandy ömmar i ryggen just nu så tyckte han att vi skulle longera honom till på fredag. det handlar ju ändå bara om 3 dagar så då är det bättre att longera honom än att förvärra något som man kan få hjälp med så pass fort ;)

Så imorgon åker jag upp till stallet så ska annie hjälpa mig att longera honom, dels så att jag ska lära mig ordentligt och även för att jag ska få se hur fin han blir :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0