17/11 2009

Dandy vilar ju den här veckan så jag var bara uppe en sväng och tog hand om honom och gick lite i ridhuset.
Han går ju ute i stor hage nu på eftermiddagarna och den hagen han går i är ganska lerig. Om det är mörkt ute så kommer han nästan alltid när man ropar på honom. Men idag hade han absolut inge lust att göra det... just idag verkade han leva efter mottot : ska jag så ska du.
Så ja, jag fick helt enkelt knata in i den leriga hagen och gå och hämta dandy. Tur iaf att jag hade satt på mig jennifers gula gummistövlar :)
Gick med honom i ridhuset sen i 20 minuter och han var väldigt pigg.. Studsade ett par gånger också fast inte riktigt lika stora hopp som han brukar göra iaf :P
När vi kom in så fick han metacam och så tempade jag honom. Och idag var han faktiskt snäll när han skulle få metacamen.. han stog helt still, till skillnad från igår då han absolut inte ville ha något! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0