21/10 2009

Red Dandy för annie idag igen.
Började själv och det är fan galet. Hon behöver bara komma in i ridhuset så börjar jag plötsligt rida så himla mycket bättre! Ett ord och allt är toppen. Inte riktigt kanske men ni fattar grejen?

I början var han iaf inte alls med på noterna. Så efter en stund så hoppade annie upp och red några varv. Efter det vart han super! Det är ju bara jag som måste hitta den där känslan nu. Han kan, det vet vi. Nu ska bara jag lära mig att rida.
Men det är så fruktansvärt svårt bara. iom det han har i munnen så blir jag så orolig att jag tar för mycket i honom. Då kommer jag hela tiden på mig själv och släpper för mycket istället.
Men tandläkaren ska förhoppningsvis komma efter tävlingarna så då får vi hoppas att allt blir bra!!

Eventuellt blir det träning för annie imorgon igen, dock ganska lugnt. Det beror lite på om dom ska åka med Frida till tandis. Isf får han vila imorgon och sen blir det rida för annie på fredag istället. Sen blir det vila på lördag och programträning på söndag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0