24/10 2009

Skrittade ut med Jennifer och Hannah idag. Dandy var pigg men väldigt snäll. Studsade till en gång nere på ängen bara annars var han superlugn.

Imorgon är det programträning som gäller. Ska rida Lc:1 eftersom jag tror att det programmet är svårare än Lb:1 på Dandy. Ska även rida det på gömmargården på torsdag.
I veckan ska jag och jennifer även rida ut en sväng. Eller ja, vi börjar med att hålla oss på galoppbanan :P Men då ska vi även försöka få någon att fota :) Så har du inget för dig är du varmt välkommen att hjälpa oss! Förmodligen blir det på tisdag ;)

Kommentarer
Postat av: Elin F

jag kan nog fota nån dag :D dock suger min kamera, men har nån annan någon bra så kan jag fota ;)<3

2009-10-25 @ 21:49:52
Postat av: Karro

ändrade planer.. jag vågar nog inte rida ut på min galning just nu :P haha <3

2009-10-25 @ 23:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0