26/10 2009

Red för annie idag.
Han tog inte skänkeln för 5 öre så då satte annie på mig långpiggarna.
Jag var livrädd för att öht nudda honom med dom på. Men när jag väl vågade gå på honom så tog han skänkeln riktigt bra. Mot slutet behövde jag bara nudda honom med vaderna så kom han fram i trav.
Dock blev det svårt idag eftersom han hela tiden vill skjuta ut bogen till höger i vänstervarv. Men jag har ju så himlaa svårt att rida med höger som ytter. Det går lixom bara inte. Sen gör det ju inte saken bättre att jag lutar mig till sänster och skjuter över vikten till höger.
Men men, vi (jag) kämpar på.

Imorgon blir det träning igen. Får hoppas han är lika hajj på skänklarna då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0