27/10 2009

Red för annie idag igen.
Hon red på dandy en sväng först. Många olika anledningar som jag inte orkar skriva.
Men när jag satt upp sen så gick han iaf fram mycket bättre. Efter en liten stund la han av och för att jag skulle låta bli att börja klämma och istället slappna av med benen så fick annie driva åt mig. Hon stog med långpisken på mitten. var aldrig i närheten av honom med den men den fanns där och då fick jag lite gratis fart. Mycket lättare att få bjudning ur det läget.
Mot slutet blev både jag och dandy trötta och tapade lite fokus. men jag är ändå nöjd. Förhoppningsvis kan vi använda oss mycket av det vi tog igenom idag imorgon.

Träning för annie igen imorgon. förhoppningsvis behöver vi inte jobba honom lika hårt då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0