19/9 2009

Idag kom min vackra springare till oss!
Åh, han är så fin min stjärna!


Vi åkte från stallet vid 8.15 så var vi i tungelsta kl 9. Skrev alla papper och lastade på. Snäll som han är så klev han bara rakt in!
Medans jag och mamma var och hämtade Dandy så var pappa uppe i stallet och byggde boxdörr :)
Så när vi kom tillbaka vid 11 så var allting färdigt.
Ställde in honom och han var hur lugn som helst! Underbart!

Fixade med alla prylar vi fick med och sen gick jag och Penny ut en sväng med honom. Hur snäll som helst var han. Lunkade bara på där i skogen.

Jag är otroligt glad över att vi hittade denna underbara ponny! Han är hur snäll som helst och otroligt välutbildad!
Jag hoppas verkligen att vi ska ha 2 underbara år framför oss!




filmen är från när jag provred honom första gången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0