13/4 2010

Red Dandy ute i paddocken idag också.
Skrittade ut en sväng först med Jennifer och Torino och sen gick vi in i paddocken.
Dandy var lite på hugget och gick och tittade på det mesta han kunde komma på, men efter en liten stund nörjade han koncentrera sig istället. Jag gjorde många olika "saker" för att han skulle behålla fokus och behöva tänka hela tiden.
Galoppen var väldigt bra medans traven var helt okej - inte toppen men inte dålig ;)

Skrittade ut en sväng efteråt också :)
Verkligen så himla härligt att kunna skritta ut utan att behöva oroa sig över isfläckar, kunan rida i paddocken osv! Behöver jag säga att jag älskar våren?!



Dandy verkar inte heller ha någonting emot våren :)


Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg

SV: åh gud så bra! Min häst har också tjockman så jag får alltid tunna ut den innan jag knoppar. Nu tunnade jag dock ur den för några dagar sedan. Men då vet man det till nästa gång :D

2010-04-14 @ 14:09:21
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0