14/4 2010

Idag stog tömkörning på schemat för Dandys del!
Annie tömkörde honom i ridhuset och han är ju en liten bitch ibland, men han blir allt bra fin när han jobbas sådär!
Sen fick jag testa. Haha.
Men det var faktiskt roligt när jag väl fattade vad jag skulle göra! Det är ju lite svårt när varken häst eller ryttare vet hur man gör, men nu har Dandy börjat fatta vad han ska göra och annie kunde berätta för mig hur jag skulle göra, då blev det faktiskt kul!

Imorgon ska det ridas! Annie ska rida på honom först och så rider jag antagligen efter. Vet dock inte om jag kommer kunna rida eftersom jag har stört ont i ryggen efter att ha skuttat över bommar med en väldigt laddad Theotott idag.. men we will see :) jag hoppas iaf att jag kan :)


Dandy försökte äta på kameran häromdagen.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0