25/4 2010

Idag var jag iväg med Jennifer och Hannah på tävling i Täby.
Vi var tillbaka till stallet vid halv 2 så då hann jag vara med när Kristin löshoppade Dandy. Dandy skötte sig iaf jättebra på hoppningen! Hade mycket mer framåtbjudning idag än vad han haft tidigare gånger.
Eftersom han hoppar för att få jobba och komma upp ordentligt med ryggen så hoppar vi inga höga hinder utan istället många men små. Han hoppade iaf jättefint med ryggen och tog verkligen i! Så duktig han är min lille häst! :)

Imorgon blir det träning för Annie som gäller!
Dessutom har startlistorna för Vallentuna kommit! Jag startar som nummer 9 i d-ponnyklassen och har totalt 9 b- och c-ponnyer före mig. Så det blir ganska tidigt ändå på söndagen också, men då kommer vi ju hem tidigt också iaf :)


bilden är från första gången vi löshoppade i vintras :)
har inte hunnit ladda ur kameran från idag, men bilderna kommer så fort jag gjort det (om dom blev bra vill säga :P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0