27/4 2010

Idag var det tänkt att jag och Jennifer skulle rida ut en sväng, eller ja rida runt på galoppbanan i trav ;)
Vi skrittade först ett varv först. Hästarna var supersnälla. När vi skulle börja trava så fegade Jennifer ur. Jag försökte övertala henne i säkert 5 minuter att dom skulle vara snälla och att vi skulle rida jättelångsamt. Dock lyckades jag inte.. Det hela slutade med att Jennifer kom på att hon kunde hoppa av och springa brevid Torino! Haha ibland är hon för rolig! Så Jennifer fick springa 3 varv runt galoppbanan med Torsken! Sen red jag faktiskt 3 varv själv också och Dandy skötte sig jättebra! Försökte inte ens busa!
Men jag tror nog han var lite trött från igår för såhär lugn brukar han inte ens vara när jag skrittar ut :) Så det var ju tur att det blev en lite lugn dag idag!
Sen skrittade vi ner till ängen och tillbaka :)

Imorgon är det träning igen som gäller :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0