19/8 2010

Idag börjar jag skolan.. inte så kul direkt va.
Men jag börjar inte fören vid 14 så jag var upp i stallet på morgonen och red.
Skulle rida vid 9, behöver jag säga att jag fick lite smått panik nä jag vaknade vid 8?

Annie red ju på Dandy igår och han hade varit jättefin! haha alla som hade sett det sa att han hade gjort en ökning som var fullständigt outstanding! Han hade verkligen flugit fram och knappt nuddat marken! Han är fin min lilla häst!

Idag red jag ju för annie också. Hon red på honom först en liten stund. Han blir så himla fin när hon rider! Sen fick jag rida lite, utan spö. Gan känndes verkligen kalasfin! så underbar! travade på och var verkligen pigg framåt. Red bara totalt i 25 minuter (inkl. annie). Känns dumt att trötta ut honom, framförallt nu när han jobbar så bra redan från början av passet!
Sen har vi också sagt att hon ska rida honom en bestämd dag i veckan! Förmodligen blir det på onsdagar eftersom jag börjar 8 och slutar 4 då. Men jag tror det kommer vara riktigt bra för oss alla tre! Sen ska vi försöka hitta dagar som jag kan träna för henne. Då har man en liten planering fr varje vecka lixom ;)


Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

SV; Det är ju lite tråkigt jag är i london just den helgen! :(



Men hon är uppstallad där på KRF, så då "hälsar ni på hemma hos oss" :D Kul det hade varit att ses, men vi ses nog framöver ändå skulle jag gissa!! :D



Kram!

2010-08-19 @ 14:06:48
URL: http://fkallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0