27/8 2010

Är egentligen alldeles för arg för att skriva något vettigt här just nu, men jag gör det ändå..
Skrittade ut på lilla Dampisen idag och han skötte sig kalasbra! pigg och glad var han.
Ryktade på honom direkt efter att jag hade ridit och sen fick gullisen gå ut i hagen. Pellen var gullig och tog in honom på kvällen eftersom jag och Frida planerade familjedagen.

Imorgon ska jag träna för annie vid ca halv 12. Sen får vi se om det blir någon tävling på söndag. av några olika anledningar kanske vi inte kan åka.. men jag hoppas verkligen att det går! Dandy var så fin igår så jag är verligen jättetaggad! Dock har jag avanmält från La:2 eftersom jag inte vill att han ska tröttna till La:p1.


Min stjärna, du är ljuset i mitt liv <3


Kommentarer
Postat av: ellenpellen

jag är ljuset i ditt liv, eller iaf en liten solstråle eller något ;D<3

2010-08-27 @ 21:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0