9/8 2010

Dandy vilar ju som sagt den här veckan så jag hade tänkt skritta ut på honom. Dock var han lite öm i ryggen så jag gick med honom istället. Vi tror och hoppas att det bara är lite träningsvärk i ryggen så vi ska se om det blir bättre av en veckas vila. Jag kännde på ryggen igen på kvällen och då var han inte alls öm längre.
Det är just det där som är så svårt med Dandy.. Han kan vara öm i ryggen innan ett träningspass (ridning/longering/tömkörning/löshoppning), men efteråt reagerar han inte alls när man trycker!

Vi testade även att släppa ihop Dandy, DW, Iffe och Frida i hagen idag! Bortsett från att annie fick ta ut Dw så funkade det bra! Så nu har Dandy även fått två hagkompisar, vilket innebär att han kommer kunna gå i hage mera!

Imorgon ska jag skritta ut med Jennifer och Frida och se n är det jobb i stallet som gäller! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0